رَبیـــعَ الاَنــامـ

عرض ارادتی است به ساحت مقدس مولا و سرورمان، آیت الله العظمی حضرت صاحب الزمان (سلام الله علیه)

رَبیـــعَ الاَنــامـ

عرض ارادتی است به ساحت مقدس مولا و سرورمان، آیت الله العظمی حضرت صاحب الزمان (سلام الله علیه)

★ هیچ گاه
بــﮧ خاطـر هیچ ڪَس
دستــــ از ارزشهایتـــ نَــڪِـش؛
چون زمانـی ڪـﮧ آن فرد از تو دستــ بـڪـشد؛
تـو مـی مانـی و یکــ " مــَن " بـی ارزش... ★

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
محبوب ترین مطالب
پیوندها

خدای امیرالمومنین ترس دارد . . .

شنبه, ۲۴ اسفند ۱۳۹۲، ۰۴:۱۶ ب.ظ

هُــوَ البـُڪاء فـے المحرابـــ لیـلاً 
هو الضحاڪ اذا اشتد الضـرابــــ
-----------------------------------------

₪₪ 
ابو درداء ڪه یڪـے از اصحاب پیغمبر صلـے الله علیه و آله است گوید :
در شب تاریڪـے از نخلستانـے عبور میکردم ، آواز ڪسـے را شنیدم ڪه با خدا مناجات میڪرد چون نزدیڪ شدم دیدم علـے علیه السلام است  خود را در پشت درخت مخفـے ڪردم  دیدم ڪه او با خوف و خشیت تمام با آهنگ حزین مناجات میڪرد از ترس آتش سوزان جهنم گریه مینمود بخدا پناه برده و طلب عفو و بخشش مـےنمود 
آنقدر گریه ڪرد ڪه بـے حس و حرکت افتاد!
گفتم شاید خوابش برده است نزدیڪش رفتم چون چوب خشگـے افتاده بود او را تڪان دادم حرکت نکرد.
گفتم حتما از دنیا رفته است ، شتابان بمنزلش رفتم و خبر مرگ او را بـ ه حضرت زهرا علیها السلام رسانیدم 
حضرتــ فرمود مگر او را چگونه دیدى؟
من شرح ما وقع گفتم
فاطمه علیها السلام گفت او نمرده بلڪه از خوف خدا غش نموده است.

₪₪ 


امالى صدوق مجلس 18 حدیث 9 با تلخیص عبارات

------------

  • مجتبی محمدی